jueves, 20 de junio de 2013

Menys de 10 dies!!

Ja queda menys de 10 dies i els que falten passaran molt ràpid!
Estem ultimant detalls encara que això és una aventura: la llista de coses per dur-nos, els hotels, els parcs, el cotxe, les Vegas, que m'emporto, que no m'emporto, maleta buida?, sabates?, guies, ajudes de persones que hi han estat...
Avui penúltim skype abans de veuret, ets una crack Nika!
La setmana vinent última reunió del trio (Sònia, Eli i jo mateixa) amb l'americana, ultims sopars amb les persones que ens estimem (parelles, família, amics...), ultimes trobades, ultims preparatius, moltes abraçades, molts petons, molts fins aviat,...abans de marxar!

Si si....ja queda menys nenes!!

2 comentarios:

  1. Uauuuuuu!
    Quina emoció ja queda menys!
    Què fariem sense la Nika amb la seva preparació, l'Eli amb l'economia, l'Estel amb l'agenda i amb l'estrés d'acabar el curs, la feina i ser lliures per USA.
    Que ja anem!!!!!
    :P

    ResponderEliminar
  2. Vinga noietes!!! Ja us queda res...quina enveja em doneu marranotes (Estel i Eli...)!!! A la pròxima jo m'apuntooo!!!!

    ResponderEliminar